پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

گزارش مارکا از جدایی زیدان و ۵ ستاره دیگر کهکشانی‌ها | هفته وداع در مادرید!

  • کد خبر: ۶۷۶۴۰
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۸
گزارش مارکا از جدایی زیدان و ۵ ستاره دیگر کهکشانی‌ها | هفته وداع در مادرید!
شنیده می‌شود به جز زیدان، سرمربی موفق رئال مادرید، چند بازیکن این تیم نیز از کهکشانی‌ها جدا خواهندشد.

به گزارش شهرآرانیوز، رسانه اسپانیایی اعلام کرد که هفته آینده پس از اتمام رقابت‌های لالیگا، باشگاه رئال‌مادرید با زیدان، راموس و ۴ ستاره خودش خداحافظی خواهد کرد. رئال‌مادرید در یکی از دراماتیک‌ترین هفته‌های تاریخ باشگاه خود در چند سال اخیر فوتبال لالیگا قرار گرفته است. از طرفی شانس قهرمانی دارد، از طرف‌دیگر این شانس را با توجه به بازی سخت مقابل ویارئال و جدال به‌ظاهر‌آسان اتلتیکو برابر وایادولید به‌شدت کم‌رنگ می‌بیند. یکشنبه آینده این احتمال وجود دارد که اتلتیکومادرید قهرمان اسپانیا شود و زیدان فصلی بی‌جام را به ثبت برساند. سرمربی فرانسوی که افتخار‌های بزرگی در مادرید به دست آورد، به نظر می‌رسد با ناکامی از این تیم جدا خواهد شد؛ البته جوزپه پدررول، خبرنگار مشهور شبکه تلویزیونی ال‌چیرینگیتو، در برنامه شب گذشته خود اعلام کرد که به احتمال ۵۵‌درصد زیدان می‌ماند! اما مارکا نظر دیگری دارد و در گزارشی نوشت که رئال‌مادرید هفته‌ای سخت و پر از خداحافظی و وداع را به ثبت خواهد رساند.


این روزنامه پرتیراژ مادریدی نوشت که هفته آینده پس از اتمام رقابت‌ها، سرمربی رئال و ۵ ستاره بزرگ این تیم از مادرید جدا خواهند شد. مارکا نوشت که زیدان در آستانه جدایی است و به نظر می‌رسد راموس، واران، ایسکو، مارسلو و لوکاس واسکز نیز این تیم را در تابستان رها خواهند کرد؛ بازیکنانی که نقشی اساسی در دوران سلطه رئال در اروپا را به ثبت رساندند.


اگر زیدان از رئال‌مادرید جدا شود، یوونتوس جذب او را به صورت جدی بررسی خواهد کرد و انتظار می‌رود زیدان در صورت ترک رئال‌مادرید، پس از سال‌ها به تورین باز‌گردد. از سوی‌دیگر رئال مادرید برای جانشینی زیدان با ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی اسبق یوونتوس، در تماس است و پیشنهاد قراردادی دو‌ساله با دستمزد سالانه ۱۰‌میلیون یورو را به این سرمربی ایتالیایی ارائه داده است. آلگری پس از ۲ سال خانه‌نشینی از انتقال به رئال‌مادرید استقبال می‌کند و پس از جدایی زیدان، انتظار می‌رود که آلگری راهی رئال‌مادرید شود.


راموس در آخرین اخبار هنوز با مادرید به توافق نرسیده است. او درخواست تمدید دوساله دارد، اما مادرید به توجه به سن این بازیکن می‌خواهد یک سال با او قرارداد ببندد. از پاریس به‌عنوان مقصد احتمالی راموس نام می‌برند و باید دید آیا کاپیتان رئال پس از ۱۷‌سال درخشش در مادرید، این تیم را ترک می‌کند؟


واران نیز از سال‌۲۰۱۱ برای رئال‌مادرید بازی کرده و بازی‌های درخشانی نیز به ثبت رسانده است. او با اینکه به نظر می‌رسید قرار است فرمانده تازه رئال در دوران پسا‌راموس شود، ولی می‌خواهد از این تیم برود و قصد ندارد قرارداد خود را با این تیم تمدید کند. با توجه به اینکه قرارداد واران در تابستان‌۲۰۲۲ به پایان می‌رسد، رئال می‌خواهد از فروش این بازیکن استفاده کند و بتواند نزدیک به ۶۰ تا ۷۰‌میلیون یورو پول به دست بیاورد.
دیوید آلابا گزینه جدید رئال‌مادرید برای خط دفاعی است و به نظر می‌رسد این مدافع اتریشی باسابقه در بایرن‌مونیخ فصل آینده در خط دفاعی رئال‌مادرید توپ خواهد زد. قرارداد او به گفته رسانه‌های اسپانیایی، چهارساله ذکر شده است.


مارسلو و ایسکو که افت بسیار زیادی کردند نیز قرار است در تابستان مادرید را ترک کنند. مدافع برزیلی که از سال‌۲۰۰۷ در رئال بوده، جزو تأثیرگذارترین بازیکنان مادرید در این سال‌ها نام گرفته است و حالا باید جایی دیگر را پس از نزدیک به ۱۴‌سال انتخاب کند. از تیم‌های باشگاهی برزیلی به‌عنوان گزینه‌های احتمالی مارسلو نام می‌برند.


و، اما لوکاس واسکز نیز که هنوز با رئال تمدید نکرده است، به نظر از مادرید جدا خواهد شد. به‌این‌دلیل که واسکز علاقه دارد با زیدان کار کند و اگر او نباشد، این بازیکن نیز علاقه‌ای به ماندن در سانتیاگو ندارد. البته سران مادرید نیز چندان علاقه‌ای به تمدید با هافبک اسپانیایی ندارند.
طبق گزارش مارکا، ۵ بازیکن از مادرید رفتنی هستند؛ اما شاید از بین آن‌ها رافا واران در این تیم بماند. بازیکن بیست‌و‌هفت‌ساله‌ای که می‌تواند فرماندهی خط دفاعی مادرید را در دست بگیرد و با زوج میلیتائو و آلابا خط دفاعی رئال را برای سرمربی آینده مادرید بسازد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->